Monday, May 23, 2011

Chinese Food



weekend adalah my hari cuti umum. cuti dari masak..
クラッカー yey! yey! クラッカー

mesti pk bila cuti dari masak nie bestkan??

SEBENARNYA...takder yang bestnyer pun..sebab stress pikir nak gi makan
kat mana...><;

Mr.Suzuka tak berapa suka makanan melayu..Makanan western food pulak tak banyak choice yang sedapこども女の子..

台詞in the くるま。 

おんなのこ : What about buy some food at mamak stall

おとこのこ : うーん...Hurmmm.....

おんなのこ : Anything?

おとこのこ : for me, if Nasi goreng cinta is still acceptable.


おんなのこ : What?? Nasi goreng "CINTA" ..I dunno whether they have nasi goreng cinta 
       or not. if Nasi goreng cina..100% sure they have it..べーっだ!


おとこのこ : Opss..I mean nasi goreng cina..にこ




that's my Mr.Suzuka音譜..nasi goreng cina boleh jadi nasi goreng cintaにひひ.
Bila Mr.Suzuka start nak bercakap dalam B.Melayu..mesti berakhir dengan
gelak besar..笑・

apa taknye...dia campur semua loghat yang dia dengar..
loghat utara sudah tentu ada..selain tu loghat kelantan, terengganu, kl,..
and yang tak boleh tahan tu bila dia cakap jadi loghat bagla and thai ニコニコ..



Akhirnya..last saturday..we went to キラキラChinese restaurantキラキラ.
Halal one yer...I lurve the taste..Chef dia dari original dari China..

Tak macam setengah restaurant tu..nama restoran jepun la, restoran melayu la..
tukang masak..bangla mari..rosak rasa original makanan..

Sweet Sour Beef : RM16.00

Mah Poh Toufu : RM9.00

Xi An Bao Seafood : RM8.80

Beef La Mee : RM7.80

コスモスAND The MOST Important...コスモス

恋の矢 weekend shopping 恋の矢

 ベル from F.O.S : RM55.00 ベル



おとめ座おとめ座 -おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座
♪ Japanese words of the day ♪ 

日本 とても楽しい週末だった!
口 Totemo-tanoshii-syumatsu-datta!

アメリカ I had a really fun weekend!
おとめ座おとめ座 -おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座 - おとめ座

1 comments:

Anonymous said...

Hi,

I' m Alberto from Italy.

You Have a Best website.

You have many delicious recipes.

I have a blog www.realitaliandish.wordpress.com is a blog of real italian recipesof my family, if you wont take some recipes you can take is a honor for me.

Bye from Italy CIAO.



Sorry for my english

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
my world - my life.... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino