Thursday, April 21, 2011

Kimura Takuya (^ε^)♪


Still remembered about my previous love story section
⇒previous story click here


********* My Love Story *********
START

kerana we were in same group, so kami selalu jugak berbual masa rehat, tapi only sebagai office-mate. Lagipun, on that time like someone else..That guy look like Kimura Takuya. Bohongla kalau sape kata tak suka kat mamat nie..

TAPI
mamat nie playboy..hahahha

Playboy pun playboy la. asal boleh bagi semangat nak gi kerje. and hilang stress kerje bila tgk muka mamat tu..
Kimura Takuya

I told about this to my husband and he laughed  at me. Memang patut kena gelak pun..takkan la si mamat iras Kimura Takuya tu nak kan ke me yang selekeh nie..By the way, I'm lucky married to my husband. 

You wanna know why right??

SABAR..kisah cinta ni masih panjang.

I'm happy working at here even though stress and tak banyak masa nak bergembira. because I have friendly officemates here. termasukla my husband.

After kerje kat sini about 1 year I changed my job..so kena la pindah company. So sad..but I have my own journey yang masih jauh lagi..At this time, me and my husband takder pape hubungan. I don't have his  number and he don't have mine. 

At my new office, I was so stressed. Kerje tak best, officemates pun tak best. Bayangkanla you are the only girl dalam group ni. Dah la tu, semua mamat-mamat kat sini skema n takder iras macam Kimura Takuya..

BOSAN tahap gaban..!


bila diingatkan balik..macam tak percaya I can continue worked at there. At this new office, keje bz giler..pantang ada masa cuti, mesti cover tido..

BUT, ONE DAY...

_to be continue...

END
********* My Love Story *********


 naked door 

Di sebabkan satu tingkap nie rosak, satu hari dok "melengung" jer kat bengkel hari Isnin lepas. Last- last tak siap jugak, kena tinggal kereta kat bengkel..Rugi satu hari..

Nasib baik service kat sini boleh la dikatakan bagus and harga pun still boleh discount...This bengkel is belong to an Indian guy. He is a nice guy but sometimes make me "geram" gak..

My husband : "you have to remember that now you're in Malaysia"
Me : "arghhhh!!"

Harap Malaysia akan berubah ke arah kemajuan yang beradab dan berbudi pekerti tinggi..

BOLEH KE????

Hmmm....I don't think so. How about you?  or 


プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント
♪ Japanese words of the day ♪ 

日本 一緒に昼ご飯でもどう?
口 issyou-ni-hiru-gohan-demo-dou ?

アメリカ Why don't we have lunch (together) ?
プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント - プレゼント

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
my world - my life.... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino